Upozorňujeme klienty na změnu adresy, nově nás najdete zde.

Prodej a výkup Prodej a výkup
chevron_right
chevron_right
Náhradní díly
chevron_right
Audi
chevron_right
Bentley
chevron_right
BMW
chevron_right
Citroën
chevron_right
Ferrari
chevron_right
Ford
chevron_right
Honda
chevron_right
Hyundai
chevron_right
Jeep
chevron_right
Kia
chevron_right
Land Rover
chevron_right
Lexus
chevron_right
Maserati
chevron_right
Mazda
chevron_right
Mercedes-Benz
chevron_right
Mini Cooper
chevron_right
Mitsubishi
chevron_right
Nissan
chevron_right
Opel
chevron_right
Porsche
chevron_right
Renault
chevron_right
Seat
chevron_right
Škoda
chevron_right
Subaru
chevron_right
Toyota
chevron_right
Volkswagen
chevron_right
Volvo
Často kladené otázky Často kladené otázky
chevron_right
chevron_right
Diagnostika

Repase světlometů

Repasování starých světlometů výměnným způsobem.

Potřebuji opravit lampy

Zrepasujeme vaše staré světlomety výměnným způsobem

Co to pro vás znamená? V případě, že vaše staré lampy nejsou zničené, poškrábané nebo znehodnocené, dostanete za vaše staré světlomety, nové, námi zrepasováné lampy. Rádi vám taktéž dodáme, nové nebo repasované čočky, po dohodě také nové výbojky. Urychlíme renovaci vašich světlometů a směle můžete vaše vozidlo stále využívat. K renovaci světlometů používáme profesionální prostředky společnosti 3M. U 95 % světlometů provádíme renovaci během 1 pracovního dne.

Přestavba světlometu u vozidel značky Subaru Outback

  • přestavbu xenonu na led technologii
  • 2x tak více světla než repasovaný světlomet
  • žádné vysvícené xenon výbojky ani poničená parabola
  • veškeré funkce u světlometu zachovány
  • mění světlomet kus za kus
  • životnost led 20 000h

 

Test repasovaných světlometů

Na trhu je mnoho firem, které nabízejí repasování světlometů. V zásadě se jedná o rozložení světlometu, demontáž reflektorů a jejich opětovné pokovení. Samotné pokovení, kdy dochází k napařování hliníku ve vakuu, není nikterak složitý proces. Klíč k úspěchu je v přípravě povrchu a v uzavírací vrstvě.

Jelikož nabízíme jen tu nejvyšší kvalitu, rozhodli jsme se udělat tento test, kde si názorně ukážeme, že není repasovaný světlomet jako repasovaný světlomet.

Pro test jsme použili světlomety Mercedes Benz, jejichž výrobcem je Hella. K testu jsme použili úplně nový světlomet, který nám poslouží jako referenční vzorek. Dále pak starší – stejný, avšak kompletně zrepasovaný světlomet, kde bylo provedeno leštění krycího plexiskla a repas reflektoru světelného modulu (hojně nesprávně označovaného jako čočka). Starší světlomety jsme použili dva, modul každého z nich byl zrepasován (opětovně pokoven) jinou technologií.

Referenční světlomet

Světelný výstup nového světlometu.

Všechny hodnoty jsou v luxech a jsou měřeny ze vzdáleností 3 metrů. Světelný výstup tohoto světlometu nevykazuje žádné větší defekty, naměřeno 2430lx.

Vzorek pokovený metodou č. 1

Světelný výstup repasovaného světlometu metodou č. 1. Naše metoda renovace – naměřeno 2 900lx.

Hranice se v okolí bodu zlomu mírně vybarvila do modra. Tato změna je způsobena jinou tloušťkou materiálu na reflektoru a tím i jiným odrazem světla. V zásadě to nemá na nic vliv. Dále jsou patrné změny v homogenitě světla ve spodní části. Jedná se o tu část světelného svazku, které osvětluje vozovku přímo před autem. Bystřejší řidiči by tuto změnu na bílé zasněžené silnici mohli zaznamenat, v běžném provozu je tato změna nepostřehnutelná.
Co se světelného výkonu týče, celkový výkon modulu oproti novému originálnímu světlometu nárust o 17%. Rozložení světla je však podobné originálu.

Vzorek pokovený metodou č. 2

Světelný výstup repasovaného světlometu metodou č. 2. Běžný postup 99 % firem – naměřeno 3 440lx.

Hranice opět modrá kvůli jiné tloušťce vrstvy materiálu. Výrazně jiná tloušťka pokovení zcela změnila rozložení světla – v oblasti bodu zlomu se vytvořil hotspot, kde je možno naměřit až o 2 700lx více, než u originálu. Ve spodní části navíc už výrazné zhoršení homogenity světla. Krajní body hodně podobné originálu.

Teplotní zkouška

Teplota uvnitř světlometu dosahuje až 180°C. Oba repasované světlomety jsme podrobili 14 denní teplotní zkoušce – celkem 336 hodinám nepřetržitého svícení. A výsledek?

VZOREK POKOVENÝ METODOU Č.1 – NAŠE METODA NEMĚŘENO 2 810LX

 

V zásadě se nic nezměnilo. Rozložení světla stejné, homogenita stejná, hodnoty téměř stejné. (je třeba počítat s tolerancí měřícího přístroje). Po rozebrání světlometu a kontrole reflektoru nebylo zjištěno žádné poškození. V řeči čísel poklesla svítivost modulu za 336 hodin o 2 %.

VZOREK POKOVENÝ METODOU Č. 2 – NAMĚŘENO 1500LX

Tady se změnilo opravdu hodně! Hranice v okolí bodu zlomu změnila barvu z modré na žlutou. Hotspot, který vykazoval o 2 700lx vyšší svítivost než originál po testu vykazuje cca o 900lx nižší svítivost než originál. To je ztráta 3 600lx za 336 hodin svícení! Navíc se pod hlavním svazkem vytvořil defekt modré barvy, který zajisté pocítí na silnici každý. Krajní hodnoty zůstaly plus-mínus stejné. To značí jediné – pokovení nad výbojkou reagovalo vlivem velké teploty a došlo ke změně struktury. Tento modul ztratil za 336 hodin svícení 58% výkonu!

Test plastových parabol

Zakoupen nový originální xenonový světlomet Toyota Avensis. Hodnota nového světlometu je 1 460lx.

Hodnota repasované paraboly od nás je 2 070lx.